dinsdag 26 januari 2010

Het begin

Aan allen, welkom op mijn blog.
Het heeft lang geduurd voor ik de moed en de kracht vond om hiermee te starten.
De bedoeling van dit webstekje is om al wat ik het afgelopen jaar hebt beleefd en meegemaakt onder woorden te brengen.
Het zal niet enkel gaan over de misérie en de pijn, maar ook over emoties, onbegrip, vreugde en blijde momenten.
2009 was een jaar dat ik nooit zal kunnen vergeten, al zou ik dat doodgraag willen.
Het was het jaar van mijn vrouw haar zwangerschapsvergiftiging( het is wettelijk mijn vriendin maar in mijn hart is ze mijn vrouw), de vroeggeboorte van onze zoon, de verkrachting van onze dochter, de intrek in ons huis, over omgaan met dingen en verwerking.
Het zal ook gaan over mijn hobby’s, mijn familie en vrienden, over tijd en ouder worden.
Verwacht niet dat alles hier in één keer neergeschreven gaat zijn, dus kom regelmatig eens terug.
Ik zal trachten alles zo chronologisch mogelijk te brengen, of dit gaat lukken weet ik niet.
Soms zal het misschien voor mij niet mogelijk zijn om over iets bepaald iets te schrijven maar uitstel zal geen afstel betekenen.
De vraag die ik me stelde toen het idee voor een blog bij me opkwam was: zouden mensen er iets aan hebben als ik dit allemaal publiceer op het net? Eerlijk gezegd weet ik het niet en nog eerlijker: het kan me niet schelen! Al leest niemand het, ik ben het kwijt. Ik kan alles van me afschrijven en zo mijn leven terug oppakken en verder gaan, ik sta al te lang stil.

2 opmerkingen:

bruno zei

Hey Hans, ben blijkbaar de eerste die hierop reageert; k vind het heel moedig van je om dit te doen; en als het je helpt alles zo beter een plaats te kunnen geven, waarom dan niet...
liefs... bruno

Mies zei

Hallo Bluezy,

Via de site heb ik hier je intro gelezen.
Om verder te lezen kom ik nog terug.
Goed dat je hier bent begonnen, het kan nl ook een stuk verwerken gaan betekenen voor jezelf.

Daar ik geen lange teksten kan lezen (PTSS-klacht) zal het ff duren, maar ik zal proberen om het lezen bij te houden.

Veel sterkte en ook succes met je weblog!
Groet van Mies.